Analýza marketingového potenciálu pro výrobce židlí

Pro stanovení důležitých kroků na cestě proměny firmy v atraktivního výrobce jsme s jednatelem společnosti prošli analýzou marketingového potenciálu.
Analýza je výchozím bodem pro plánování následných inovací a marketingových komunikací. Právě na jejím základě volím odpovídající komunikační kanály, připravuji rozpočet a styl komunikace vzhledem k vybraným cílovým skupinám.
Součástí analýzy je také prohlídka firmy a výroby pro poznání zázemí a atmosféry.
Na jeho základě byly stanoveny postupné kroky vedoucí k naplnění stanovených cílů – první následující změnou byl redesign společnosti.

[project_details style= „style3“ title_align= „left“ hide_in= „“ css_id= „“ css_classes= „“ animate= „1“ animation_type= „none“ animation_delay= „0“ animation_duration= „300“ padding= ‚{„d“:““}‘ margin= ‚{„d“:““}‘ border_style= ‚{„d“:“solid“,“l“:“solid“,“t“:“solid“,“m“:“solid“}‘ border= ‚{„d“:““}‘ border_color= „“ border_radius= „“ box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)“ key= „z8JvdQlOkK“][/project_details]
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google