Analýza marketingového potenciálu pro řeznictví

Nezbytným předpokladem pro uvěřitelnou komunikaci každé firmy ke správně zvoleným cílovým skupinám je pro nás analýza marketingového potenciálu.
Proto jsem s manžely Novákovými, majiteli Kudlovských uzenin, strávil jeden den jak v samotné firmě a při prohlídce výroby, tak i při analýze u mě v kanceláři.
Výstupem analýzy je zpracovaný brandbook, ve kterém je popsána nejen výchozí situace, silné a slabé stránky, ale také přehled konkurence a inspirace v oboru, návrh komunikačních aktivit a indikativní ceny jednotlivých projektů.

[project_details style= „style3“ title_align= „left“ hide_in= „“ css_id= „“ css_classes= „“ animate= „1“ animation_type= „none“ animation_delay= „0“ animation_duration= „300“ padding= ‚{„d“:““}‘ margin= ‚{„d“:““}‘ border_style= ‚{„d“:“solid“,“l“:“solid“,“t“:“solid“,“m“:“solid“}‘ border= ‚{„d“:““}‘ border_color= „“ border_radius= „“ box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)“ key= „J7ltr8pyOq“][/project_details]
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google