„Dobrý den, potřebuji návrh reklamního polepu na auta, aby se o naší firmě vědělo.“

Takhle začala má spolupráce na rozvoji firmy Zlinprojekt s panem Zlobickým někdy na jaře 2017. A velmi, opravdu velmi si vážím toho, že jsme se setkali, naladili na podobnou vlnu – a že začátku udělali úplně něco jiného než ta auta.

Vše začalo analýzou marketingového potenciálu

„Nestavím marketingovou komunikaci na svých pocitech, ale na hluboké diskusi s majiteli a případně i s klíčovými zaměstnanci. Komunikace na reálných základech – to je náš společný cíl.“

Vít Mach

Learn More

Design is Everything

Pěkná firma – pěkný design Na základě zvolených cílů z analýzy marketingové analýzy bylo jasně patrné, že firma bude muset projít redesignem.

S radostí jsem oslovil mého „dvorního“ grafika Michala Jakubce. Že jsme si s klientem všichni padli do noty, je snad vidět i na vizuálech všude okolo – a že děláme i drobné radosti jako třeba módní trička pro zaměstnance.

Jak říkám často – dobrý design je základ dobré a zapamatovatelné komunikace.

Ten redesign chci vidět

Kolegům redesign vysvětlit

Vizuální stránka není „cosi“ pro vedení, ale je to základní kámen komunikace celé firmy i zdrojem radosti.

A protože zaměstnance je vhodné povýšit na spolupracovníky, tak jsme jim také všechno pěkně vysvětlili.

Jak jsme představili redesign

Středobodem celé komunikace je web

U Zlinprojektu se projevila vložená důvěra, kterou jsme s grafikem Michalem (snad) nezklamali. Za pouhého půl roku se firma zásadně proměnila – byť zatím „jen“ v rovině designu. Posuďte sami: nový design, polepená auta, firemní trička a pola, focení kolegů, nový web, reklamní předměty…

Získal jsem tak skvělé zázemí pro komunikaci firmy a mohli jsme se pustit do plnění cílů z úvodní analýzy naplno.

Právě na webu se tyhle podprojekty krásně sešly v jeden čas.

Web v referencích

Jak ukázat atmosféru firmy? Přeci opravdovými fotkami skutečných zaměstnanců!

Learn More

I ta auta…

… samozřejmě jsme se dostali i k designu firemních vozidel. Dohoda byla jasná – firmu chceme prezentovat na vysoké estetické úrovni, která zaujme, nebude hyzdit veřejný prostor a bude sebevědomá.

Co myslíte, povedlo se?

Learn More

A jste ve firmě spokojení?

Nejen na tohle jsme se ptal všech zaměstnanců Zlinprojektu. Spokojenost je totiž důležitý parametr při řešení věrnosti zaměstnanců. Díky tomu, že jsem se pracovníků ptal já a kolegyně, mohli zaměstnanci mluvit otevřeně a beze strachu – odpovědi jsme anonymizovali.

Díky tomu jsem pochopil a poznal náladu mezi zaměstnanci, důvody jejich spokojenosti i to, co jim chybělo.

Výsledky analýzy jsem předal panu řediteli, který na jejich základě firmu nadále proměňoval.

Chci vědět víc

Aby se nám tady lépe pracovalo

Radostí pro mě bylo spolupracovat na přípravě nových kanceláří s architektkou Hankou Maršíkovou ze studia Ellement. Kanceláře jsou v přípravě a stanou se vítaným obsahem další reklamních kampaní.

Více vizualizací

Nové kanceláře? Proč? Řekněme to narovinu

Být dobrý a podporovat dobré

Podle zvolené strategie začal Zlinprojekt od roku 2017 podporovat konferenci TEDx ve Zlíně.

Budování image atraktivního zaměstnavatele

Jakou firmou budete, takové lidi budete přitahovat – a Zlinprojekt je evidentně atraktivní firmou pro aktivní kolegy.

Proto je potřeba tuto firemní atmosféru stále komunikovat – na webu, facebooku i v reklamě.

A samozřejmě – nesmí ztrácet atraktivitu i pro současný pracovní tým.

Ukazujeme skutečnost. Spokojené kolegy

Jejich spokojenost a ochota spojit svou tvář se zaměstnavatelem je obrovská deviza.

Tak jsme neváhali a dali to na billboardy!