1/ Analýza marketingového potenciálu
Brandworkshop je investicí jednoho pracovního dne do následujících měsíců a let.
Na workshopu se spolu s klientem věnuji analýze současného stavu, pojmenování silních stránek a starostí. Na tomto základě připravím strategii a harmonogram.
![analyza-marketingoveho-potencialu_kalina-industries_vit-mach-01](https://www.vitmach.cz/wp-content/uploads/2020/05/analyza-marketingoveho-potencialu_kalina-industries_vit-mach-01-e1588756274792.jpg)
![redesign-kalina_vit-mach_03](https://www.vitmach.cz/wp-content/uploads/2020/05/redesign-kalina_vit-mach_03.jpg)
2/ Redesign
Následoval refresh vizuálního stylu. Nová grafická prezentace firmy není postavena na „líbí-nelíbí“, ale odpovídá marketingovým cílům, zákazníkům a zamýšlenému cílovému stavu.
3/ Reálné a kvalitní fotografie
Abychom v upřímné komunikaci prezentovali reálné zakázky, nafotili jsme hotové díly a jejich použití při renovaci veteránů.
Samotné focení proběhlo u odběratele, v dílně i v ateliéru.
![brozura-rucni-zakazkova-dilna-_kalina-industries_vit-mach-01](https://www.vitmach.cz/wp-content/uploads/2020/05/brozura-rucni-zakazkova-dilna-_kalina-industries_vit-mach-01.jpg)
4/ Brožury pro tisk i online
Po focení jsem připravil brožury pro každou výrobní technologii a také jeden katalog s představením firmy.
Zde se hmatatelně aplikovala strategie a nový vizuální styl.
Premiéru si odbyly na strojírenském veletrhu 2019 v Brně.
5/ Pravidelná komunikace časopisem
Následně se vše spojilo do pravidelné komunikace s vybranými cílovými skupinami ve formě tištěného časopisu.
Aktuálně jsem tedy vydávám už 4. firemní časopis.