Orientační systém pro Salesiánský klub mládeže Zlín (SKM Zlín)

vchody
Informační panely
dveří s orientačními prvky

Výchozí stav

1 budova, 4 vchody, nejasná orientace

Pro návštěvníky areálu – zvláště pokud přišli poprvé – byla orientace obtížná. Do budovy z čelní strany vedou tři vchody, další se nachází „zezadu“, navíc o patro níž a až za garážemi.

Jaká je činnost Salesiánského klubu mládeže?

Před kostelem se nachází malé náměstíčko, spíše piazetta, které nabízí klidné posezení a prostor pro děti a jejich jízdu na odrážedlech. 

V tomto prostoru chyběla prezentace aktivit, které v areálu probíhají.

Sjednocení vizuální komunikace

Vzhledem k velmi pestré paletě aktivit, které v areálu Salesiánského klubu mládeže probíhají, vzniká také velké množství vizuálů (plakáty, výroční zprávy, nástěnky, informační tabule a mnoho dalších). 

V areálu zároveň sídlí několik institucí, jejichž činnost se prolíná. Každá má vlastní název, někdy i logo (a někdy je logo nejasně roztříštěno mezi několik zvykově zažitých symbolů).

Řešení

Sjednocení vizuálu na jasné typografii

Použitý font je dostatečně nosný, kvalitní, aby dobře fungoval v široké škále různorodých aplikací.

Zvolený font navíc musí respektovat i typickou kreslenou grafiku, kterou organizace používá i v dětských a mládežnických programech.

Použitý font i pro laiky

Specifikem je použití fontu i pro amatérské tvůrce plakátů.

Označení vchodů písmeny a hlavními službami

Jdete vyřídit pohřeb? Jdete na odpolední cvičení? Nebo do klubu pro děti a mládež?

Široké portfolio aktivit navštěvují lidé pravidelně i velmi ojediněle. Orientační systém všem usnadňuje popis a pohyb v areálu.

konzultace zadání
briefing, příprava obsahu
produkce grafického návrhu, jeho konzultace

Co byla na projektu má práce?

výjimka pro radost

Většina orientačních prvků je kvůli snadné údržbě nalepena na dveře.

Pouze u velké plochy schodiště využili interiérovou nálepku s dítětem běžícím do schodů.

bonus navíc

Nad rámec dohodnuté spolupráce jsme navrhli také refresh používaného loga.

Viděli jsme jeho slabiny v použití na barevných podkladec, čitelnosti, používání v několika variantách a disharmonii v široké škále používaných aplikací.

Prostor pro budoucí rozvoj značky

Vždycky stavíme komunikaci tak, aby se mohla do budoucna rozvíjet.

Co se nabízí v případě SKM Zlín do budoucna?

sjednocení vizuálu všech organizací a aktivit, které v areálu sídlí (farnost, komunita, klub pro děti a mládež, klub pro dospělé atd.)
dokončení naznačeného vizuálního stylu
aplikace loga napříč komunikací (od interiérů a nástěnek až po outdoor)
vytvoření sady tiskovin a jejich šablon (výroční zprávy, informační brožury a letáky, plakáty atd.)
komunikace a vizuály pro PR (fundraising, komunikace se stakeholdery, s veřejností)
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google