O mně

Z ajťáka marketérem. Technologie zůstaly

Jsem vystudovaný ajťák. Odmalička jsem řešil problémy, jak na malý 1,2 GB disk dostat všechny ty hry jako Colin McRae Rally 2, bráchovo NHL a podobně. Tak jsem to vystudoval.

A pro blaho počítačových sítí se tím neživím.

Vášeň pro moderní technologie a vše nové mi zůstala. Moc rád využívám všechny aplikace, které mi zjednodušují soukromý i pracovní život. Možná to znáte – cloud, Google Disk, Gmail, Toggl, Trello… díky za to!

Po střední škole jsem se tak vrhl na zlínskou Fakultu multimediálních komunikací, obor Marketingové komunikace (2008-2011). Skvělá škola, která uznává člověka jako bytost a ne číslo v systému. Jenže pak jsem si chtěl vzít svou ženu Katku – a tak šup do práce (2011). Magisterské vzdělání jsem si doplnil později (2013-2015) a od roku 2017 jsem na volné noze.

Suma sumárum – je to jízda, na kterou vás rád vezmu s sebou!

Vít Mach

w: vitmach.cz
e: ja@vitmach.cz
t: 731 645 220
fb: @javitmach
l: linkedin.com/in/vitmach


Dám vám odvahu dělat změny a šířit radost ve vaší komunikaci

Vždycky jsem posouval firmy dopředu. „K podnikání jsem – podvědomě – směřoval už dlouho a během uplynulých let jsem všechny firmy chtěl zlepšovat po všech stránkách.

Jsem přesvědčen, že firma je určitá skupina lidí a právě ti musí mít vnitřní motivaci „tlačit tu káru“.

K tomu je potřeba spolupráce majitelů, vedení i kolegů. Někdy je to běh na dlouhou trať, ale výsledkem je větší radost a zainteresovanost všech.

A když tuto vnitřní sílu cítí i zákazníci skrze dobrou komunikaci a kvalitní design firmy, je to radost i pro ně.“

Vít Mach

Má práce spočívá v objevování silných stránek každé firmy. Často takových, o kterých firma ani netuší – především lidé, kteří pro vás pracují – na všech pozicích.
A v tomhle jsem jako Indiana Jones – vrhnu se do dobrodružství objevování a vždycky najdu srdcaře, nadšené lidi i zaměstnance smutné, neuznané a zklamané. Všichni lidé pak vytváří atmosféru firmy – která buď úspěch přitahuje a jde si za ním.
Nebo naopak.
Někdy příběhy stačí jen najít a pojmenovat. Někdy je potřeba firmu nejprve změnami provést a pak to ukázat světu.
Zjistíme to spolu?

Své podnikání stavím na hodnotách

A tyto hodnoty jsou pro mě osobně důležité. Dokonce tak moc, že si díky nim můžeme padnout do oka. Nebo naopak – a budeme rychleji vědět, že nemáme stejný pohled na život.

Oba výsledky jsou přínosné a rychleji mě poznáte. Poznám i já vás?

Roost

Starám se o dlouhodobý rozvoj firem. Rozvíjím jednotný vizuální i komunikační styl, který podporuje danou značku a dělá ji jasně identifikovatelnou pro zákazníky, kolegy i potenciální zaměstnance.

Nestydím se

Chci pracovat tak, abych mohl naši spolupráci hrdě prezentovat. Nebudu dělat práci pro práci a tahat z vás peníze.

Na rovinu

Tento bod je stěžejní – je potřebné si lidsky porozumět.

Estetická kvalita

Spolupracuji s ověřenými lidmi z oborů, které jsou potřeba (grafici, webaři, kameramani…).

Navíc i oni mají radost ze života a jsou optimisty. V takové atmosféře se pak pracuje o to lépe!

Pohledem zákazníka

Mou výhodou je schopnost se dívat na vaši společnost a nabízené služby/produkty očima zákazníků. To je spolu s otevřenou komunikací ideálním podkladem k tomu, abych vašim klientům usnadnil nákup nebo jinou požadovanou akci.
Odborně tomu říkáme service design.

 

 

Co nebudu dělat

Nechci a nebudu se podílet na prezentaci produktů, které vedou k neštěstí lidí (zbraně, hazard atd.).

 

Důležité hodnoty pro můj život

Hořet a nevyhořet

Každý z nás má vnitřní oheň, zápal a drive dělat věci jinak a lépe.

Vnitřní odhodlání dělat věci dobře je zároveň základním parametrem při výběru subdodavatelů.

Znalosti a přehled

Mám chuť se rozvíjet a učit stále něco nového.

Kvalitní čtivo pro mozek

Pravidelné dávky inspirace – knihy z nakladatelství Jan Melvil Publishing a časopis Forbes.

Inspirující prostředí

Je pro mě důležité mít pěknou (ne luxusní) kancelář. Jsem rád, že se mi to na volné noze podařilo splnit.

Včetně letitého snu – polohovacího stolu!

Budoucnost je na kole

Kolo má samé výhody – čerstvý vzduch, pohyb, snadnější parkování a v zimě? K mému překvapení se mi jezdí líp než v létě!

Dokud nejde o život…

Výsledkem naší spolupráce není pouze marketingová komunikace, ale také finanční podpora pro Lékaře bez hranic.

Bez mých klientů bych je podporovat nemohl. Díky!

Stručná cesta životem

> 2014 – současnost: marketingový konzultant na volné noze
> 2018 – současnost: spoluzakladatel kreativního hubu HAX ve Zlíně
> 2015 – 2017: CENTROPROJEKT GROUP – Marketingový manažer
> 2011 – 2015: Navláčil stavební firma – Marketingový manažer a vedoucí oddělení poptávky (od 2014)
> 2013 – 2015: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací – obor Marketingové komunikace, kombinované studium zakončeno titulem Mgr.
> 2011 – 2014: Výztuž CZ – marketingový manažer
> 2008 – 2011: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací – obor Marketingové komunikace, denní studium zakončeno titulem Bc.
> 2004 – 2008: Střední škola obchodně technická, Zlín – obor Technické a informační služby 

V hubu s kreativními podnikateli

Jako byste šli na pražské Malé Straně do půdních ateliérů…

Tak si připadám každý den, když jdu do našeho hubu. Vždy tam narazím na dobrou náladu lidí podnikajících v kreativních průmyslech. A o co je náš hub menší, o to je větší radost tady pracovat.

Celá myšlenka na kanceláře se společným zázemím vznikala rok – od léta 2017 do května 2018, kdy jsme se stěhovali.

Chcete se přijít podívat? Napište mi a domluvíme se.