Návrh komunikační strategie cyklistického výrobce a importéra

Brandworkshop dává odpovědi

Co vyrábíme nebo jakou službu nabízíme? Jaké jsou naše konkrétní výhody a silné stránky? Kdo je naše relevantní cílová skupina? 

A jak tohle všechno proměnit v komunikaci, která zaujme zákazníky a vytvoří důvěryhodnou a oblíbenou značku?

Brandworkshop trvá celý den, abychom našli správné odpovědi na tyto otázky:

vize a hodnoty firmy, firemní kultura
hodnoty, na nichž lze stavět autentickou komunikaci
popis produktů a služeb, které nabízíte
SWOT analýzu; výběr silných stránek, které je potřeba komunikovat, slabé stránky k eliminaci
záměr a potenciál směřování firmy a jednatelů/majitelů s ohledem na nabízené služby
specifikace cílové skupiny (v této fázi bez výzkumu mezi zákazníky)
pojmenování konkurence
stanovení komunikačních cílů
seznámení s možnostmi stávajícího vizuálního stylu
osobní prohlídka prostor společnosti
stran

Komunikační strategie má 79 stran, které popisují firmu, navrhují strategii, jazyk značky a konkrétní komunikační aktivity.

Komunikační strategie obsahuje roadmapu aktivit s přidělenou časovou prioritou a orientační ceny za návrh a realizaci jednotlivých aktivit.

Roadmapa i rámcové ceny počítají s profesionálním zpracováním na odpovídající úrovni a s komunikací odpovídající konkrétní cílové skupině.

Vše je zpracováno do “Brandbooku”, který je podkladem pro další rozhodnutí a investice do marketingových komunikací a jejich stylu.

vize a hodnoty firmy
jasně popsané hodnoty, na nichž lze stavět autentickou komunikaci
popis produktů a služeb, které nabízíte
SWOT analýzu; výběr silných stránek, které je potřeba komunikovat, slabé stránky k eliminaci
záměr a potenciál směřování firmy a jednatelů/majitelů s ohledem na nabízené služby
specifikace cílové skupiny (v této fázi bez výzkumu mezi zákazníky)
záměr a potenciál směřování firmy a jednatelů/majitelů s ohledem na nabízené služby
pojmenování konkurence
stanovení komunikačních cílů

Základem je otevřenost

Při brandworkshopu a pro dobrou přípravu strategie je ideální přítomnost více lidí – zpravidla ředitele/jednatele, manažera prodeje, případně HR a dalších lidí, kteří často reprezentují firmu.

Zároveň je ale nutné držet počet lidí na brandworkshopu v rozumné míře pro udržení diskuse.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google