Projekty datových sítí ve Zlinprojektu

„Dobrý den, potřebuji návrh reklamního polepu na auta, aby se o naší firmě vědělo“

Takhle začala má spolupráce s panem Zlobickým někdy na jaře 2017. A velmi, opravdu velmi si vážím toho, že jsme se setkali, naladili na podobnou vlnu – a ze začátku udělali úplně něco jiného než ta auta 🙂

Vše začalo analýzou marketingového potenciálu

Nestavím marketingovou komunikaci na svých pocitech, ale na hluboké diskusi s majiteli a případně i s klíčovými zaměstnanci. Komunikace na reálných základech – to je náš společný cíl.

 

Pěkná firma – pěkný design

Na základě zvolených cílů z analýzy marketingové analýzy bylo jasně patrné, že firma bude muset projít redesignem. S radostí jsem oslovil mého „dvorního“ grafika Michala Jakubce. Že jsme si s klientem všichni padli do noty, je snad vidět i na vizuálech všude okolo – a že děláme i drobné radosti jako třeba módní trička pro zaměstnance.

Jak říkám často – dobrý design je základ dobré a zapamatovatelné komunikace.

 

Kolegům redesign vysvětlit

Vizuální stránka není „cosi“ pro vedení, ale je to základní kámen komunikace celé firmy i zdrojem radosti.

A protože zaměstnance je vhodné povýšit na spolupracovníky, tak jsme jim také všechno pěkně vysvětlili 🙂

Osobně redesign představit – doporučuji!

 

Středobod všeho je web

U Zlinprojektu se projevila vložená důvěra, kterou jsme s grafikem Michalem (snad) nezklamali. Za pouhého půl roku se firma zásadně proměnila – byť zatím „jen“ v rovině designu. Posuďte sami: nový design, polepená auta, firemní trička a pola, focení kolegů, nový web, reklamní předměty…

Získal jsem tak skvělé zázemí pro komunikaci firmy a mohli jsme se pustit do plnění cílů z úvodní analýzy naplno.

Právě na webu se tyhle podprojekty krásně sešly v jeden čas.

Jak ukázat atmosféru firmy? Přeci opravdovými fotkami skutečných zaměstnanců!

 

I ta auta…

… samozřejmě jsme se dostali i k designu firemních vozidel. Dohoda byla jasná – firmu chceme prezentovat na vysoké estetické úrovni, která zaujme, nebude hyzdit veřejný prostor a bude sebevědomá. Co myslíte, povedlo se?

 

A jste ve firmě spokojení?

Nejen na tohle jsme se ptal všech zaměstnanců Zlinprojektu. Spokojenost je totiž důležitý parametr při řešení věrnosti zaměstnanců. Díky tomu, že jsem se pracovníků ptal já a kolegyně, mohli zaměstnanci mluvit otevřeně a beze strachu – odpovědi jsme anonymizovali.

Díky tomu jsem pochopil a poznal náladu mezi zaměstnanci, důvody jejich spokojenosti i to, co jim chybělo.

Výsledky analýzy jsem předal panu řediteli, který na jejich základě firmu nadále proměňoval.

 

 

Lepší pracovní prostředí

Radostí pro mě bylo spolupracovat na přípravě nových kanceláří s architektkou Hankou Maršíkovou ze studia Ellement.
Kanceláře jsou v přípravě a stanou se vítaným obsahem další reklamních kampaní.

 

Nové kanceláře? Proč? Řekněme to narovinu

 

 

Být dobrý a podporovat dobré

Podle zvolené strategie začal Zlinprojekt od roku 2017 podporovat konferenci TEDx ve Zlíně.

 

Budování image atraktivního zaměstnavatele

Jakou firmou budete, takové lidi budete přitahovat – a Zlinprojekt je evidentně atraktivní firmou pro aktivní kolegy. Proto je potřeba tuto firemní atmosféru stále komunikovat – na webu, facebooku i v reklamě.

A samozřejmě – nesmí ztrácet atraktivitu i pro současný pracovní tým.

 

Spokojení zaměstnanci?

Jejich spokojenost a ochota spojit svou tvář se zaměstnavatelem je obrovská deviza.

Tak jsme neváhali a dali to na billboard!

 

Tým
Strategie, produkce, projektové vedení: Vít Mach
Design: Michal Jakubec, Modest Studio
Fotografie: Libor Erlebach, Ermedia

 

Máte zájem o dodávku podobné energie i do Vaší firmy?

Stačí se ozvat – na telefon 731 645 220 nebo na email ja@vitmach.cz.

Budu se těšit na setkání!