Kreativní práce není zadarmo…

Nedávno jsem slyšel názor, že „návrhy jsou zadarmo, zaplatíme až ten finální, který si vybereme“. Proč to takto nefunguje?

Představte si, že jdete ke kadeřníkovi a řeknete mu: „tentokrát to bude zadarmo, a když se to bude mému muži líbit, příště zaplatím.“

Nebo v restauraci… v obchodě s CD… podívejte se na video níže (v angličtině). Kreativní činnosti jsou na tom podobně – konkrétní člověk strávil svůj čas nad řešením konkrétního zadání.

A dobří dodavatelé takto pracovat určitě nebudou. Chcete tedy, aby takto zadarmo pro vás dělali béčkoví lidé? Určitě ne… bez ohledu na to, že se taková práce ani nemusí dlouhodobě vyplatit.

Mám štěstí, že spolupracuji s lidmi, kteří mají i své hodnoty. Díky vlastní vnitřní motivaci odvést dobrou práci se tak mohu spolehnout na promyšlenou kvalitu.

 

Vít Mach

Vít Mach

Marketér tělem i duší at VítMach.cz
Každý z nás má marketing v sobě. Neustále něco prezentujeme, něco nabízíme, něco odmítáme. Mým úkolem je pomoci vám to dělat na vyšší úrovni.
Vít Mach