Jaké reklamní předměty potěší?

Odpověď je jednoduchá – přeci takové, které byste si chtěli sami pořídit, nosit a používat. Jak říkal David Ogilvy, známý marketér: „Spotřebitel není blbec, je to vaše manželka!“. Touto radou se stačí řídit.

Právě proto mě vždy potěší tričko, které jsem kdysi vyhrál od stavebnin Baushop.cz. Jednoduchá a pěkná grafika, trefný nápis a logo, který nepůsobí levně, ale do kompozice sedí.

Reklamní předměty „pod rozlišovací schopností“

Samozřejmě ale existují takové věci, které má mít snad každá firma a přitom nestojí mnoho peněz. Do této kategorie „pod rozlišovací schopností“ řadím především firemní propisky, případně bloky, hrnečky apod.

Jsou to drobnosti, které můžete mít nachystané v kanceláři a jednou se vyhnout nepříjemné situaci, kdy Vám obchodní partner něco předá a vy nemáte co dát „na revanš“.

A před Vánoci se pár takových drobností hodí vždy.