Jak ukázat referenci vědeckého centra za 2,3 mld. Kč?

Architektura a stavební reference se nejlépe prezentují v krátkých videích. Jak na to? Třeba takto…

Stavební reference jsou nehybné modelky, které většinou nejsou příliš atraktivní pro zajímavá videa. Jak tedy na zajímavé video? Jednoduše.

Spousta takových staveb svůj provoz začíná více či méně slavnostním zahájením. Při této příležitosti jsou proslovy důležitých lidí (investora, architekta, politiků atd.). Někteří z nich vám také mohou něco říci přímo na kameru.

Referenční spot z vědeckého centra

Podobná příležitost se naskytla při zahájení provozu BIOCEVu ve Vestci u Prahy. A výsledek si můžete prohlédnout na videu níže. Jedna z myšlenek v zadání je prostá:

Ať je video raději kratší, aby si divák řekl: „škoda, že to není delší“, než aby si řekl: „škoda, že je to tak dlouhé…“

Informace o videu

Zadavatel: projekční kancelář CENTROPROJEKT GROUP a.s.
Stavba: Biotechnologické a biomedicínské centrum ve Vestci u Prahy (BIOCEV)
Lokalita: Vestec, Středočeský kraj
Idea, brief, schválení: VitMach.cz
Realizace: 2016

Zdroj úvodní fotografie: www.centroprojekt.cz

Vít Mach

Vít Mach

Marketér tělem i duší at VítMach.cz
Každý z nás má marketing v sobě. Neustále něco prezentujeme, něco nabízíme, něco odmítáme. Mým úkolem je pomoci vám to dělat na vyšší úrovni.
Vít Mach