Jaké reklamní předměty potěší?

Odpověď je jednoduchá – přeci takové, které byste si chtěli sami pořídit, nosit a používat. Jak říkal David Ogilvy, známý marketér: „Spotřebitel není blbec, je to vaše manželka!“. Touto radou se stačí řídit. Právě proto mě vždy potěší tričko, které jsem kdysi vyhrál od stavebnin Baushop.cz. Jednoduchá a pěkná grafika, trefný…

O konferenci Centroprojektu, kterou jsem pořádal

Při příležitosti 90 let historie projektové kanceláře Centroprojekt jsem kompletně připravil také speciální event – konferenci se třemi samostatnými programy. Konference Budoucnost | Investice | Projekty byla totiž rozdělena do tří samostatných místností, a to pro energetickou a průmyslovou výstavbu, vodohospodářské stavby a bazénové technologie. Kde se o konferenci psalo…

Reklamní předměty podporují budování značky

V Centroprojektu mi konečně dorazily reklamní předměty na blížící se konferenci Budoucnost | Investice | Projekty. Mnoho lidí považuje reklamní předměty za pouhé utrácení peněz. Obzvláště ti, kteří to platí 😉 Ale právě reklamní předměty jsou často očekávaným darem, které možná nenadchnou, ale jsou jednoduše očekávané. Ale nemusí to být jediný…

Jak připravuji odbornou konferenci?

Mezi mé první velké projekty v Centroprojektu patří organizace odborné konference Budoucnost | Investice | Projekty. Úkol je to relativně náročný, ale rozhodně tomu nepřidá současně probíhající adaptační proces, výběrové řízení na další koncepční směřování vizuální identity společnosti a jedna další tajná a očekávaná událost 😉 Konference #BIPzlin se uskuteční…

Jak se otevíral autosalon Hyundai ve Zlíně (spot)

Autosalon je téměř vždy velmi reprezentativní stavbou. A pokud se k tomu přidá i investor, který chce mít autosalon na úrovni, nelze mít nezajímavou a nepěknou stavbu. Proto má Hyundai ve Zlíně působivou stavbu, která dokáže zaujmout. Nemusíme se bavit o konkrétních stavebních řešeních či použití neobvyklé fasády. Už jen…

Portrétové fotky od Libora Erlebacha

Pro prezentační a více oficiální účely stavební firmy Navláčil vznikla sada portrétových fotografií „tváře společnosti“ Martina Navláčila jr. Při té příležitosti vzniklo také několik fotografií mě samotného. Focení zajišťovalo studio Ermedia, resp. osobně Libor Erlebach. Jako nejvhodnější lokalitu jsme vybrali probíhající rekonstrukci budovy č. 13 v bývalém areálu firmy Baťa…

Motivace studentů vysokých škol

Velmi neobvyklou zkušeností byla dílčí spolupráce s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně na motivaci studentů. Cílem projektu bylo natočit s mnoha firmami na Zlínsku krátká videa, která představí možnosti uplatnění studentů v praxi. Oslovená firma skrze vybraného pracovníka představit své podnikání, možnosti uplatnění pro studenty a jaké schopnosti, dovednosti a…